Pentru ca ne place mereu sa fim la curent cu preferintele femeilor, am realizat un sondaj cu privire la categoria de manichiura, unde 351 de femei ne-au impartasit experienta si parerile lor.
Prin acest chestionar am identificat situatia actuală a femeilor cu privire la preferintele lor in materie de manichiura, ce tip de oja folosesc, culoare pe care o prefera, unde isi fac manichiura, etc.
Figura 1 - Ce produse folosesti de obicei?
Peste 40% dintre femei prefera oja clasica, urmata de oja semipermanenta si gel de unghii.
Oja clasica ramane in topul preferintelor femeilor 47 %, însă nici oja semipermanentă nu este de neglijat, 34,2 % afirmand ca prefera manichiura cu oja semi. Cu un procent mai mic de 16 % rămâne gelul de construcție.
Figura 2 - Cum îți place sa-ti faci unghiile de obicei?
58% dintre femei prefera manichiura simpla.
Am vrut sa vedem care este preferinta femeilor în ceea ce priveste tehnica pe care o folosesc pentru realizarea unghiilor, astfel 58.1% prefera unghiile simple, 22.2 % folosesc tehnica constructiei cu gel, iar 14.5% adopta modele aplicate pe unghii.
Figura 3 - Alege 3 beneficii care te fac să alegi o oja
In procent de 30 %, doamnele se orienteaza catre calitatea produsului.
Atunci cand aleg sa achizitioneze o oja semipermanenta, femeile se orienteaza in primul rand catre calitate si culoare. Top 3 caracteristici pe care le cauta femeile sunt: rezistenta pe unghie (30 %), culoarea (28 %), textura 17 %. Pe locul imediat urmator este pretul (14 %), ceea ce denota faptul ca femeile sunt in primul rand atente la calitate si apoi iau in calcul pretul.
Figura 4 - Unde iti faci manichiura de obicei?
Cele mai multe (76 %) isi fac manichiura acasa.
Cu privire la locul in care clientele noastre aleg sa-si faca manichiura, cele mai multe prefera sa si le faca singure 76.9 %, 11,2 % la o prietena iar 9.7 % la salon.
Figura 5 - Alege 3 factori care te fac sa cumperi oja
Criteriul cel mai important pentru achizitionarea unei oje este experienta cu aceasta (65.8 %).
Cand vine vorba de criteriile pe care se bazeaza femeile atunci cand achizitioneaza oje, cele mai multe au în vedere experiența cu oja respectivă (78 %), dorința de a încerca produse noi (15 %) și recomandarea unei prietene (5 %).
Nici o postare găsită
Scrie un comentariu© 2025 Lila Rossa.
Pentru scopuri precum afișarea de conținut personalizat, folosim module cookie sau tehnologii similare. Apăsând Accept, ești de acord să permiți colectarea de informații prin cookie-uri sau tehnologii similare. Află in sectiunea Politica de Cookies mai multe despre cookie-uri, inclusiv despre posibilitatea retragerii acordului.
Cookie-uri? Probabil ai mai auzit de ele. Sunt mici fisiere text care permit salvarea setarilor si preferintelor tale atunci cand intri pe un site.
Le folosim pentru imbuntatirea experientei online si personalizarea continutului pe care ti-l oferim zi de zi. O parte dintre ele sunt obligatorii, cum sunt cele necesare, care ajuta la buna functionare a site-ului. In sectiunea dedicata din acest mesaj, poti selecta cookie-urile pe care le accepti.
Nu uita ca pe Lila Rossa un cookie te ajuta:
Dezactivarea anumitor cookie-uri va influența experiența dvs. pe site-ul nostru și serviciile noastre.
Sunt toate esentiale pentru functionarea site-ului si trebuie sa ramana active in sistemul nostru.
Ele sunt create pentru a raspunde actiunilor tale. Datorita acestor cookie-uri:
Sunt cookie-uri anonime prin care analizam date despre pagini vizualizate, traseul si actiunile utilizatorilor in site.
Datorita acestor cookie-uri putem evalua rezultatele de trafic online si oferi o experienta mai buna celor care acceseaza Lilarossa.ro. De asemenea, putem afla ce rata de deschidere au emailurile trimise catre abonati si ce recomandari de produse i-ar ajuta. Cu ajutorul acestor tehnologii:
Aceste cookie-uri sunt utile in scopul afisarii bannerelor cu cele mai bune promotii, dar mai ales in adaptarea si personalizarea continutului.
Prin intermediul lor, putem masura eficienta campaniilor publicitare si analiza daca mesajele au ajuns la publicul tinta pentru a reveni cu recomandari si sugestii de cumparare. Cu ajutorul acestor cookie-uri: